Philips SpeechLive integreert Dragon spraakherkenning van Nuance
Nauwkeurigheid van documenten voor juridische professionals bereikt nieuwe hoogten

Philips Dictation by Speech Processing Solutions, een wereldwijd toonaangevende vernieuwer op het gebied van spraaktechnologie, heeft de nieuwste innovatie aangekondigd in hun professionele cloudgebaseerde dicteer- en transcriptieoplossing, Philips SpeechLive. De verbetering integreert spraakherkenning van Nuance Dragon. Deze integratie biedt een meer geavanceerde dicteerworkflow, waardoor juridische professionals wereldwijd nieuwe efficiëntieniveaus kunnen bereiken.

Met zeer nauwkeurige AI-gestuurde spraakherkenning, direct geïntegreerd in juridische workflows, leert deze nieuwste versie van SpeechLive voortdurend bij voor ongeëvenaarde nauwkeurigheid. Het stelt tijdgevoelige advocaten in staat om meer accurate documenten te creëren, terwijl de efficiëntie wordt verbeterd en documentatie sneller wordt voltooid. Bovendien kunnen advocaten ervoor kiezen om het proeflezen, corrigeren en opmaken te delegeren aan hun assistenten, die toegang hebben tot het document en het bijbehorende audiobestand. Hierdoor kunnen advocaten zich concentreren op taken met een hogere toegevoegde waarde, terwijl hun assistenten worden ontlast van hun administratieve werklast.

Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions, benadrukt het belang van deze samenwerking: "De integratie van Nuance Dragon in Philips SpeechLive betekent een belangrijke stap voorwaarts voor juridische professionals. Door high-end AI-gestuurde spraakherkenning samen te voegen met het best-in-class dicteerplatform, stellen we juridische professionals in staat om te profiteren van het beste van twee werelden. Deze unieke combinatie zal hun workflow stroomlijnen en hen in staat stellen om nieuwe niveaus van efficiëntie en nauwkeurigheid te bereiken in hun documentcreatieproces."

De belangrijkste voordelen voor juridische professionals zijn onder andere:

● Gepersonaliseerde woordenschat: Pas uw spraakprofiel aan om de workflow te stroomlijnen en de efficiëntie te verbeteren, zodat u niet steeds dezelfde correcties hoeft uit te voeren.

● Gepersonaliseerde gebruikersherkenning: Nuance Dragon's adaptieve leerfunctie optimaliseert de nauwkeurigheid van transcripties door zich aan te passen aan individuele dicteergewoonten.

● Verbeterde functionaliteit: Ervaar gestroomlijnde functies binnen SpeechLive, waaronder live dicteren en opnamemogelijkheden, waardoor de efficiëntie van de workflow wordt verbeterd.

● Verbeterde mobiliteit: Toegang tot SpeechLive op verschillende apparaten voor flexibele werkafspraken, waaronder pc's en mobiele telefoons, waardoor werken vanaf elke locatie mogelijk is.

● Real-time spraakherkenning met Dragon Bar: Dicteer rechtstreeks in uw favoriete toepassingen, zoals Word-documenten of in uw Client Management Systems (CMS), waardoor het documentatieproces wordt vereenvoudigd.

● Real-time speech recognition with Dragon Bar: Dictate directly into applications for convenience, such as Word documents or Client Management Systems (CMS), simplifying the documentation process.

● Gegevensbeveiliging: Philips SpeechLive geeft prioriteit aan gegevensbeveiliging, met servers in vijf regio's wereldwijd en functies zoals Multifactor Authentication en Single Sign-on.

In de advocatuur vereist effectieve communicatie vertrouwen op en integratie van nauwkeurige spraakherkenning en een naadloos geïntegreerd workflowsysteem.

De veelzijdigheid en het gemak van het Philips SpeechLive-platform komen tegemoet aan de uitdagingen van juridische professionals. Dit alles-in-één dicteer- en transcriptieplatform stelt drukke professionals en veeleisende bedrijven in staat om tijd en geld te besparen door het documentatieproces tussen auteurs en secretariaat te automatiseren. Het biedt hen eveneens de mogelijkheid om flexibel vanaf elke locatie te werken.

Gratis demo's van Philips SpeechLive met Nuance Dragon-integratie zijn beschikbaar op www.speechlive.com/dragon-speech-recognition.

Mediacontact voor Philips dicteeroplossingen

Verstuur e-mail

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen.
Bedrijfswebsite

Nieuwscentrum wereldwijd

Bekijk het laatste nieuws en speeches en download foto's, video's en logo's van Philips' engelstalige nieuwscentrum.