Nieuwe assortiment van Philips VoiceTracer audiorecorders

De helderste opnamekwaliteit voor de Instagram- en vloggeneratie

Het nieuwe assortiment van Philips VoiceTracer audiorecorders kan via een smartphone-app beheerd worden en heeft spraakherkenningssoftware

Wenen, Oostenrijk – Speech Processing Solutions, marktleider op het gebied van professionele dicteeroplossingen, heeft het nieuwste assortiment Philips geluidsopnameapparatuur en spraakherkenningssoftware geïntroduceerd. De nieuwe Philips VoiceTracers combineren de beste geluidskwaliteit met ongeëvenaard gebruiksgemak en directe deelopties.

Een speciaal opnameapparaat dat verbinding maakt met de smartphone

Het is keer op keer bewezen dat een speciaal opnameapparaat vele voordelen heeft over opnamen met een smartphone. Een smartphone heeft een beperkte accuduur, inferieure microfoonmogelijkheden en moet talrijke andere functies ondersteunen zoals oproepen die de opname kunnen onderbreken. Daarentegen maken smartphones het wel mogelijk om content onmiddellijk te delen. Om het beste van beide werelden te bieden, heeft het merendeel van de nieuwe Philips VoiceTracers een app die gebruikers niet alleen in staat stelt om hun opnames op afstand te bedienen, maar het ook mogelijk maakt om de opname onmiddellijk te delen. Gebruikers kunnen opnames via de app starten of stoppen en ze rechtstreeks van hun Philips VoiceTracer naar hun smartphone overplaatsen door middel van de Wi-Fi hotspot op hun telefoon. Het is niet meer nodig om de recorder met een kabel aan de computer te verbinden. De app is gratis en beschikbaar voor iOS en Android.

Perfect geluid voor video’s en vlogs

De nieuwe Philips VoiceTracers hebben geavanceerde microfoons die gebruikers ertoe in staat stellen om de allerbeste geluidsopnamekwaliteit te bereiken. Elk apparaat heeft een krachtige accu die tot 36 opname-uren meegaat en is ontworpen om aan de individuele opnamebehoeften van de gebruiker te voldoen. Het maakt niet uit of ze notities, interviews, lezingen, vergaderingen, muziek of video's op willen nemen. Slimme opnamefuncties en selecteerbare scènes maken het nog eenvoudiger om uitstekende opnameresultaten te behalen.

Daarnaast maakt de nieuwe Philips VoiceTracer DVT7110 voor video's het voor contentmakers mogelijk om de audiorecorder als externe microfoon te gebruiken, zodat het geluid van hun video's zeer helder is.

“YouTubers die hun videoproductie naar een hoger niveau willen tillen, kunnen zelfs de recorder rechtstreeks op hun camera aansluiten met de meegeleverde blokbevestiging en door het windscherm te gebruiken als ze buiten opnemen”, zegt Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions.

Philips maakt een einde aan zinloos typewerk

Het nieuwe assortiment werkt ook met de nieuwe Philips VoiceTracer spraakherkenningssoftware DVT2805, die de gebruikersdocumenten meteen transcribeert met een nauwkeurigheid van wel 99%.

“Het omzetten van spraak in tekst is nog nooit zo eenvoudig geweest. En omdat spreken ten minste drie keer sneller is dan zelf typen, bespaart de software u veel kostbare tijd. Neem uw notities op en laat de software het werk voor u doen”, vult Dr. Brauner aan. Het slimme algoritme leert zelfs van verbeteringen die de gebruiker in de getranscribeerde tekst aanbrengt. Dit betekent dat hoe meer een gebruiker de software benut, hoe nauwkeuriger de resultaten worden. De Philips VoiceTracer spraakherkenningssoftware wordt ondersteund door alle nieuwe DVT-modellen en is ook als een bundel verkrijgbaar.

Alle modellen zijn vanaf september 2019 in de winkels verkrijgbaar. Ga voor meer informatie naar: www.voicetracer.com

Mediacontact voor Philips dicteeroplossingen

Verstuur e-mail

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen.
Bedrijfswebsite

Nieuwscentrum wereldwijd

Bekijk het laatste nieuws en speeches en download foto's, video's en logo's van Philips' engelstalige nieuwscentrum.