Philips introduceert spraak-naar-tekstsoftware beschikbaar via een abonnement

Het volledige scala aan dicteer- en transcriptiesoftware komt tegemoet aan de veranderende behoeften van zowel kleine als grote bedrijven door middel van een nieuw abonnementsmodel

Speech Processing Solutions, de marktleider op het gebied van professioneel dicteren, heeft aangekondigd dat zijn portfolio van spraak-naar-tekst-software nu beschikbaar is op abonnementsbasis. Flexibele lage maandelijkse abonnementskosten maken het voor organisaties, met name kleinere bedrijven, gemakkelijker om te profiteren van het volledige scala aan beschikbare spraak-naar-tekstdiensten.

Philips dicteer- en transcriptiesoftware stroomlijnt het documentcreatieproces en vergemakkelijkt de communicatie tussen auteurs en transcriptiepersoneel. Het maakt alles mogelijk, van automatische bestandsroutering tot een transcriptiedienst of automatische spraakherkenning op verzoek met een prepaid systeem om bedrijven van elke omvang te helpen hun unieke behoeften te vervullen.

”Philips spraak-naar-tekstsoftware helpt bedrijven hun doelen te bereiken door hen te helpen nog efficiënter, winstgevender en succesvoller te worden, of dit nu betekent dat ze nieuwe topklanten gaan vinden of dat ze gewoon meer tijd hebben voor hun huidige klanten," legt Dr. Thomas Brauner, CEO van Speech Processing Solutions, uit.

DHoogtechnologische innovatie verhoogt spraakgebaseerde productiviteit

De software van Philips is ontworpen om te beantwoorden aan de behoeften van de klant en werd ontwikkeld in nauwe samenwerking met de eindgebruikers. Philips begrijpt dat bedrijven persoonlijke behoeften en voorkeuren hebben. Of het nu gaat om kleine, middelgrote of grote bedrijven, of ze de voorkeur geven aan een lokale (“on premise”) of een cloudoplossing, of hun IT-omgeving slechts uit enkele laptops bestaat of het een complexe IT-installatie is die meerder filialen en landen omvat, er is een passende spraak-naar-tekst- oplossing die aan elk van deze vereisten voldoet.

Het spraak-naar-tekstportfolio omvat Philips SpeechExec Pro, Philips SpeechExec Enterprise en SpeechLive. De nieuwe, op abonnementen gebaseerde Philips SpeechExec Pro versie 11.5 heeft een verbeterde, gebruikersvriendelijkere interface en ondersteunt de meest recente besturingssystemen die op de markt verkrijgbaar zijn.

SpeechLive, de webdicteer- en transcriptieoplossing van Philips, beschikt nu over een gloednieuwe spraak-naar-tekstservice die gebruikers realtime spraakherkenning biedt. Dit bespaart gebruikers niet alleen tijd bij het werken aan documenten, maar ook geld en moeite, omdat er geen extra spraakherkenningssoftware hoeft te worden aangeschaft en geïnstalleerd. SpeechLive biedt constante toegang tot bestanden om de mobiliteit te vergroten, zodat professionals altijd en overal kunnen werken. Philips SpeechExec Enterprise is nu verkrijgbaar als een één- of tweejarig abonnementspakket en is ideaal voor grote bedrijven met meerdere vestigingen. Het ondersteunt workflowprocessen die een centrale administratie en virtuele omgevingen vereisen.

"Snelle en effectieve communicatie is essentieel in de complexe zakenwereld van vandaag. Werken in een snel veranderende omgeving vereist moeiteloze samenwerking en efficiënte processen, ongeacht de grootte van uw organisatie. Met de workflowsoftwareoplossingen van Philips is dit mogelijk, terwijl nieuwe abonnementsmodellen bedrijven in staat stellen om flexibeler en kostenefficiënter te zijn dan ooit tevoren,” legt Dr. Brauner uit.

Alle Philips-software is geoptimaliseerd voor de ondersteuning van de toonaangevende Philips-dicteerapparaten, waaronder de SpeechMike-serie, de draadloze dicteerheadset SpeechOne en de op Android gebaseerde SpeechAir.

Mediacontact voor Philips dicteeroplossingen

Verstuur e-mail

Over Speech Processing Solutions

Speech Processing Solutions is de wereldleider in professioneel dicteren. Opgericht in 1954 in Oostenrijk als een deel van Philips, is de firma al 60 jaar de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van spraak-naar-tekst oplossingen.
Bedrijfswebsite

Nieuwscentrum wereldwijd

Bekijk het laatste nieuws en speeches en download foto's, video's en logo's van Philips' engelstalige nieuwscentrum.